fredag 25 oktober 2013

Pass 12

Leo verkar återhämta sig riktigt bra, han är väldigt pigg! Det är bara att maten ska funka klockrent oxå!

 Vid lunch insåg jag att Ian verkligen behöver lite aktivitet så när Leo skulle sova middag så tog jag en promenad och Ian fick ta cykeln bredvid. Jag kanske ska nämna att Ian inte har cyklat så mycket men ändå hängde med runt samhälle i drygt en timma! Jag är så jäkla stolt över honom!


 Tänkte först att den promenaden skulle räcka idag men får väl erkänna efter vägning o mätningen idag att nej jag får köra passet oxå.....dags att skärpa sig med kosten nästa vecka:)


 Idag var det ett nytt pass som heter Cardio xt och även Ultimate abs. Det var ett ganska kul pass men jobbigt :) Känner nu att det känns ordentligt redan! Var mycket slag o sparkar och kondition.


Har sovit ett tag efter Markus kom hem för det är dags för natthelg på jobbet!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar