lördag 19 oktober 2013

Pass 7

Idag fick jag en lång sovmorgon, tack älskling! Markus o barnen var redan ute o börjat plocka lite utomhus o startat upp för korvgrillning så jag gick ut jag med. Var gött med korvlunch ute på gården med varm choklad! Efter det fortsatte vi röja lite ute. När vi var klara gick vi in o käkade lite mellis, var en sväng till affären.

Efter affären var det dags att testa dagens pass som heter competition core. Var ganska ok men han har ju en del moves som jag känner att jag inte behärskar alls medans andra går att göra lite av i alla fall. Det här passet innehöll lite av varje; balans, mycket bål, en del slag och mycket med plankan som utgångspunkt!
Känner ju att jag är med lite mer på varje pass nu även om det inte är mycket! Imorgon är det träningsfritt!

Nu är det duscha tajm sen ska jag göra kycklingpaj och ha lördagsmys med familjen!

1 kommentar: