fredag 11 oktober 2013

Pass 2

Idag vaknade jag med inte alltför illa träningsvärk, kan ju dock bero på att det är svårt att hänga med i tempot och övningarna o så var jag nog lite lat :)
Eftersom att det är em jobb som gäller idag så blev det ju en del stress på fm. Började med frukost o direkt efter vill jag ju helst inte träna så jag tog tag i disken och fixade lite med tvätten och maten var ju tvunget att komma in i ugnen. så strax efter 10 hade jag möjlighet att dra igång. Idag var det Strength &  force upper + ultimate abs. Det kändes som att det här passet var lite lättare att hänga med i övningarna men det innebar ju inte att jag klarade allt för det, han är ju för j...a snabb...riktigt skitjobbigt! Leo skulle ju naturligtvis vara med i början men var ju mest en stoppkloss för mig då han var i vägen....Till slut gick han o lekte. Men självklart kan ju grabbarna inte komma överens hela tiden så det blir ju inte helt fullt fokus på träningen, men det gjorde inget för fy fan vad ont jag har i musklerna redan nu...urk, känns lagom kul att åka o jobba nu :(  Märker efter det här passet att jag skulle behöva ett madrasserat golv och stor skärm så man ser alla övningar bra :) Nä dags att dra till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar