tisdag 15 oktober 2013

Pass 5

Jaha, idag kändes det som att masken var intryckt en hel del o väldigt trött.
Men det är bara o köra....idag var det legs and back och jag hängde ändå med rätt bra, enda smolket/jättesöta är ju att Leo ska vara med! Med tanke på det lilla utrymmet jag är på och att han snor mina tillbehör för att använda själv så får jag ju säga att han tyvärr är rätt i vägen...Känns i alla fall som att jag knuffade ut den där masken lite....:) Efter passets slut och jag suttit ett tag tycker jag nog att det som känns mest ändå är på sidorna av magen...eh? Har varit hemma idag med med storprutt som har lite feber kvar. Idag vart han jättestolt, den andra tanden kom ut med hjälp av ett äpple!! Efter kvällsmat (pannkakor som Agneta kom med) vart det sanering av barnen i badet och naglar klippta...nu är dom i säng! Sambon är i Stockholm med jobbet och så ska dom få se matchen mellan Sverige o Tyskland på plats! Kul för honom! Själv tar jag lite kräftor o myser till det lite i soffan och kollar på nåt som absolut INTE innehåller sport! Kul för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar