tisdag 22 oktober 2013

Pass 9

Jobbat fm igen, trött såklart men idag har jag inte haft tid o bli riktigt trött. Mycket på jobbet, hämta barn och jag var helt enkelt tvungen att träna på en gång för att hinna!

Idag var det dags för ännu ett pass som jag provat förut, Plyo.....urkelljunga vad det är mycket hopp i den, men kände även här att jag hängde med på mer än förra gången..Klapp klapp på axeln!

Men den här gången var jag själv med barnen= Leo the destroyer var med ;) Inte nog med att han var i vägen så hade jag ju inte tänkt på att han oxå vill ha något att dricka när jag dricker, paus 1. Sen skulle han se på tv, paus 2 och självklart skulle han bajsa oxå, paus 3. Pust!!

Till slut blev det i alla fall färdigtränat. Då var det dags att laga mat o ringa till svärmor o mor som ringde medans jag tränade. Fick passa på o duscha medans barnen åt. Samtidigt kom Agneta som skulle vara barnvakt till Leo när jag skulle åka med Ian till knatteskuttet! Fick slänga på mig lite kläder och slänga i mig lite mat o sen åka, Puh!

Knatteskuttet gick jättebra idag även om jag tvivlar på att ungarna fattade så mycket av vad ledaren sa. 5-åringar är inte så intresserade av volleybollens historia...Ian passade tex på att pilla sig lite på snoppen då!!!
Jag trodde han var kissnödig men....nej....jösses inte sitta o pilla här Ian ;)

Nu är i alla fall ungarna i säng o jag får lite egentid innan jag ska sova!
 

1 kommentar:

  1. Hahaha!!! Han måste ju utforska ju :P

    Klart Leo ska ha vattenflaska om du har det ;)

    Bra jobbat älskling!

    SvaraRadera