tisdag 22 oktober 2013

Pass 8

I söndags var det riktigt skönt o ha träningsfritt!! Var inne och jobbade tillbaka mitt skift jag var skyldig en arbetskamrat och på em gjorde vi i stort sett ingenting.

Men så kom måndagen och jag jobbade fm igen= skittrött, hade ju inte alls nån lust att träna, bara sova.
Blev lite sömn en timma innan jag var tvungen att ta tag i det.

Körde ett pass som jag provat en gång, strength force upper+ultimate abs. Även om jag inte var på hugget kände jag ändå att jag hängde med på mer än förra gången så det är ju ett plus i kanten till mig själv ;)

Barnen o Markus hade bakat blåbärsmuffins med blåbärsfrosting medans jag tränade så jag var ju bara tvungen att smaka lite :) Gott var det och soffan med lite tv-tittande fick avsluta kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar