torsdag 17 oktober 2013

Pass 6

Gårdagen var min riddag så då blev det ingen tapout. Ridningen gick bättre när jag hade graman, men det bådar ju inge gott inför dressyrtävlingen 2 November, visserligen ett KM men även om det inte är så allvarligt så vill man ju ändå att det ska gå ok... Fick reda på att jag kan följa med till Markebäck  med Serik för ett hopp-pass med Mia Carlbäck (min fd chef!) och ett dressyr-pass med Anna Björkman i November. Ska bli jättekul!

Så idag var det dags för ett pass som heter Sprawl and Brawl. Var rätt ok pass men vissa övningar kanske jag klarar mot slutet...förhoppningsvis:) En hel del slag och såklart mycket armhävnigar... som jag måste stå på knä för att klara! (och kommer förmodligen få göra ett tag). Tyvärr när det är såna pass som kräver en del kondition så klarar jag inte så många av varje, min kondis är urusel :( Idag var dessutom en sån dag som jag hellre gått o lagt mig, men eftersom att jag ska på tjejkväll på Spakällan ikväll var det bara o ta tag i det. Passar på när Leo sover middag :) Imorgon blir det riddag igen! Då ska jag till min arbetskamrat i Alkvettern på "tanttrim". Ska bli jättekul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar